2019. dec 25.

Némi változtatás + jókívánság A 3nak:)

írta: Gabe B.
Némi változtatás + jókívánság A 3nak:)

Sokat tanultam az elmúlt hónapokból, jót és rosszat egyaránt. Olyan dolgokba csöppentem bele, amelyekről úgy gondolom hogy nem nekem való.

A 2019-es évben többször is címlapra tettek a témák miatt, ami nem várt "népszerűséget" hozott magával. Egy szimpla átlagos fickóból hirtelen olvasott blogger lett. (Na nem sokszor, de nekem ez is hatalmas dobbantásnak érződött.)

Eleinte vitt a hév, és élveztem a könnyen jött "hírnevet". Az utolsó belenyúlásom viszont komolyan leültetett. Olyan szintű trollságba szálltam bele, amihez nem vagyok szokva. Kezelni sem tudtam... És az irigyek természetesen nőnek, amint a számláló a több ezres olvasót számlálja. De kell ez nekem?

Önismeretre is remek volt ez az elmúlt pár hónap. Rájöttem hogy nem csak a nagy közösségi hálónak lehet a rabjának lenni... Hanem az ismertségnek is... Sokáig nem vettem észre hogy kezdem keresni a témákat, amit a szerkesztők címlapra dobhatnak. Tudom mivel lehet port kavarni, de nem számoltam azzal, hogy ez bizony hoz magával egy olyan tábort is, akik sportból trollkodnak.

Emiatt döntöttem úgy, hogy beszüntetem a reklámokat a blogon. Elvágva az esélyét is annak hogy címlapos legyek... Mert ennek a blognak sosem az volt a célja. Ám a "hírnév" mámorában könnyű célt téveszteni. De nem akarok mássá lenni. Továbbra is motoros, kicsit spiri témákat szeretnék hozni... A magam örömére és azok szórakoztatására írok tovább, akik szívesen veszik az efféle írásokat:) Agymenéseket?:)

Az idézőjelek oka pedig a cinizmus... Mert 3 követővel -akikre nagyon is büszke vagyok, -nem gondolom magam a Celeb társadalom tagjának:) Büszke pedig éppen azért lehetek, mert akik érdemesnek tartják a blogot arra hogy kövessék, valóban az írásra kíváncsiak, a gondolatokra, s nem arra hogy merre vásároltam, mit csináltam éppen, és merre megyek holnap. Hús és vér olvasók, akik érdemesnek tartanak arra, hogy időről időre beengedjenek gondolataimmal a kávézós vagy lazulós idejükbe. Ezt igyekszem tiszteletben is tartani.

Köszönöm! Tényleg:)

Emiatt vagyok most itt... Hogy jelezzem, Nektek szeretnék továbbra is írni... Nem pedig egy médiának, és a tömegeknek. No meg egy "icipicit" a magam örömére is:)

Nektek külön is Békés Karácsonyt kívánok:) Láz és vírusmenteset:)

Szólj hozzá