2019. okt 20.

Alternatív gyógyászat kommentjeire - reaction -

írta: Gabe B.
Alternatív gyógyászat kommentjeire - reaction -

Tudom jól, hogy ezt a részt már sokan nem fogják elolvasni, de muszáj leírnom.

Köszönöm a visszajelzéseket, és a "kultúrált" kommenteket, hogy káromkodás miatt nem kellett moderálnom senkit. Hogy egyszerű vagyok mint a faék, számomra nem egy moderálandó megnyilvánulás, ez van.

Viszont egy dolgot lehet tisztába kell tenni: A "gyógyító" szó, legyen inkább segítő. Sajnos tapasztaltam hogy a gyógyító jelző igencsak veszélyes, és negatív csengésű lett. Én is elgondolkodok rajta ha meghallom... Pedig én aztán egyszerű vagyok mint a faék:) Hát még akkor az az ember aki tanult, mennyire kiborulhatott ezen... Így szeretném jelezni, hogy a bejegyzésem szövegében a "gyógyító" szót, segítőre cserélem, és éppen a félreértések miatt... Mert a gyógyítók más kosárba tartoznak, és nem róluk kívántam szólni. Még...  Ez az én fogalmazási hibám, igazatok van. De valóban, a segítő elfogadhatóbb. Mert nem a "csodatévő" tudásról van szó.

A reakciókra számítottam, nem vagyok meglepve:) tudtam hogy érzékeny téma:)

Ha meg címlapra kerül az ember, számolni kell a tojásokkal. Ez van.

A változtatás ... és a változás jogát fenntartva: Köszönöm az olvasást, mindenkinek. És a jelenleg még kultúrált komment szekciót:)

Szólj hozzá