2019. okt 24.

Kis csalódás

írta: Gabe B.
Kis csalódás

Higgyétek el, nem számítottam másra, amikor beleálltam az alternatív lehetőségek témájába egészségügyben. Kaptam hideget meleget, moderálandó kommentekkel fűszerezve. Nem engem minősít, hanem Titeket.

Kicsit csalódtam, mert -bár számítottam a durva hozzászólásokra -nem hittem el hogy meg fogom kapni.

Mindenki aki kényszernek érzi a pejoratív és vulgáris kommentelést, nyugodtan gondolja végig, hogy bárki is kényszerítette e rá hogy végigolvasson egy neki nem tetsző posztot, vagy végignézzen egy vlogot ami nem az ő szája íze szerint fogalmaz... Az esetek 99%-ában nem... Ha mégis megnézed, akkor kíváncsi vagy. Vagy nem tudsz uralkodni a kíváncsiságodon, és valójában magadra vagy dühös, mert megint nem tudtál uralkodni magadon... ez néhol látszik:(

A nagy kérdés: Komolyan itt tartunk? Komolyan ennyire tudjuk utálni és gyűlölni a másikat? Csak mert más nézeteket vall? Más beállítottságú? Más az érdeklődési köre???

Éppen erről beszéltem. A bolygóért nem csak azzal lehet tenni hogy szelektíven gyűjtesz. Hanem ember maradsz. Minden körülmények között. Nem a véleménynyilvánítás ellen vagyok. Tegyed. De okosan, és kultúráltan. Az ellenségeskedés nem vezet sehova. Sőt! Elszalasztasz egy lehetőséget, hogy megismerd a másikat...

Nagyon tanulságos volt ez a pár nap, amíg a poszt lecsengett:) Komolyan. Sokat tanultam belőle:)

Persze, voltak ...mindek is nevezzem... Kommentnek nem hívhatom, mert számomra a komment egy kultúrált megjegyzés, amire lehet értelmesen reagálni... Az alpári stílus semmi más mint megfélemlítő gyalázkodó magatartás. Az más kérdés, hogy ezt miért csinálja valaki. Szóval voltak ilyenek, amik eleinte persze hogy megviseltek, hiszen az ember nem számít ilyesfajta gyűlöletre, ami egészen egyszerűen hihetetlen első olvasatra... Azután pedig ijesztővé vált. Mire lehet képes az ilyen ember???

Sok véleményt kértem, és eljutottunk oda, a hiba nem az én készülékemben van. Igen, kikértem ilyeneket, mert komolyan kíváncsi lettem, nem e én írtam valami olyat ami miatt ezt kapom. De nem. Véleményt alkottam, sértések nélkül. Igyekezve hogy ne bántsak másokat. ha mégis ez történt, akkor az akaratomon kívül történt, és kész vagyok változtatni rajta. Csak azt írtam le, amit rajtam kívül még sokan gondolnak.

Nem zárkózom el a beszélgetések elől, ha valaki nem ért velem egyet, nagyon szívesen leülök vele beszélgetni. Ahogy ezt tettem eddig is. Nyitott vagyok a tanulásra, a változtatásra.

Megkaptam azt is, hogy olvashatatlan a blog. Amennyire első körben tudtam, változtattam rajta. De még átdolgozás alatt van. Ha ilyen jellegű hozzáfűznivaló van, azt nagyon szívesen veszem, mert nyilván az ember a saját dolgával elfogult. 

Nagyon köszönöm az olvasást, mint mindig. És a kommenteket is:)

Szép napot mindenkinek!

Szólj hozzá