Klasszikusnak maradni, dobozokkal is... nagy falat
Szép reggelt mindenkinek, és jó kávézást:)
Sajnos eljutottam oda, hogy a MadMax-ről leszedtem a tanktáskát, mert észrevehetően megkezdte a tank fényezését a cucc... A rázkódásból adódó surlódást nem viseli jól a tank azon része ahol a táska hozzáér. Még nem durva, de nem is szeretném ha ez tovább fajulna. Szóval a kérdés: Akkor most hogyan tovább???
A Givi szögletes dobozai felmennek a mocira...
Azt viszont nem tudom mennyire marad autentikus a vas ezekkel a dobozokkal. A használhatóság miatt nekem mindenképpen olyan megoldás kell, ami jól rögzít, és nem utolsó sorban, jól zárható. Ezek a feltételek pedig leszűkítik a kört. Ez van.
Friss hír: Megérkezett a hátsó doboz tartó konzol, ami az alapját adja az oldaldoboz konzoljának. Csak egy apró gond van: Egy Attention felirat, amely 6kg max terhelhetőséget ír a jelenlegi konzolra... Ez most komoly???
Ezt valahogy senki sem említette. A 6 kg pedig nem egy eget verő súly... Főleg ha abba még beleveszem az oldaldobozok súlyát, és a hozzájuk érkező konzolok súlyát.... Na így már erősebbnek érzem azt a gondolatot, hogy az autentikus MadMax vonalat erősítem...
Ami hevederezést jelent, és paracord használatát. Jobb ötlet??? Jelenleg a tanktáska kipusztításával még egy láncspray-t sem tudok magammal vinni. Nem pálya. A hátizsákot sokan mondják... Akik még nem motoroztak hátizsákkal. Szóval itt tartok most... A semmi közepén, egy alig terhelhető csomagtartóval... Ötletek vannak, a megvalósítás még kérdéses.