2019. ápr 21.

Szezon elő... Motoros aláöltözet...

írta: Gabe B.
Szezon elő... Motoros aláöltözet...

Bár a nap ragyogóan süt, és valóban kedvez az idő nekünk. Ám vannak még karcos reggelek, és meglepő útszakaszok, ahol a meglepetés úgy jön, mint a villámcsapás. Aztán már csak a huxxxxmeg...:)

Ugye ismerős?:) Saját tapasztalatot szeretnék megosztani, ami a kiváló minőségű és valóban hasznos motoros aláöltözeteket helyezi egy kicsit más szemszögbe. Nem vagyok ellene, csupán jobban oda kell figyelni amikor ezeket a ruhákat használjuk.

Történt a minap, hogy motorral mentem Dobogókő felé. 15-16 fok volt a városban, nagyon kellemes, egy pulcsi elég lett volna a kabát alá. De mivel M0 is az út része volt, így beöltöztem a jó kis thermo cuccba. Imádom. Filléres cucc volt, de állja a sarat. Erre mi sem jobb  bizonyíték, mint az itt leírtak.

Naked motoron az ember hozzászokik ahhoz, hogy a levegő áramlásából szűrje le az időt.

Most is így volt. Én csak döntögettem, haladtam, vigyorogtam, még a Nullán is:) Tényleg remek idő volt. Ezzel a ritmussal startoltam be az erdőbe Dobokő útjain, amikor a moci villámcsapásként bizonytalanodott el. Kanyarodtam, döntöttem, de zavaróan nyúlós volt minden. Mi a fene? Ennyire elfelejtettem motorozni? Berozsdáltam?

Átkattintottam a hőmérőre, és akkor szembesültem a jelenség okával: 8-9,5 fok.

Visszavettem a vehemenciából, és rádöbbentem, hogy az aláöltözet  melege sokkal több figyelmet igényel, mert rohadtul nem érzem milyen idő van. Enged gyorsan menni, hiszen nem leszel fagyott hering a célnál sem. De attól még a gumi lehet egy kicsit ridegebb. Annyi pedig éppen elég hogy kritikus helyzetben ne működjetek együtt.

Nem azt mondom hogy nem jó az aláöltözet! Kell, mert a fagyos, gémberedett izmok sem üzemelnek megfelelően a motoron, kicsit olyan a mozgás mint egy nitrogénnel fagyasztott terminátor. De ha beöltözünk, legyen ott a fejünkben, hogy bár mi nem szenvedünk fagyhalált 120-nál sem, a gumik nem biztos hogy tervezett üzemi körülmények közt futnak! És nekünk azon múlik az életünk. És csak kettő van belőle. Szóval segítsünk nekik tapadni:)

Szólj hozzá