2019. aug 10.

Új rovat, Kulisszák mögött

írta: Gabe B.
Új rovat, Kulisszák mögött

Nem kell ezt ragozni:) Vannak dolgok, ötletek, és pillanatnyi gondolatok, amik nem passzolnak sehova, vagy nem nőnek tovább egy egészséges posztig, de mégis megosztanám azokkal, akik rendszeresen jönnek... mennek az oldalon:) Csúnya szóval, a követőkkel... De ez a skatulya épp annyira idegtépő nekem, mint az influenszer...

Nem vagyok sem vezír, sem lelkész akit követni kell:) De az érdeklődésetek, és a figyelmetek nagyon jól esik, ezért hálás vagyok, és igyekszem nem visszaélni ezzel.

Éppen ma, éppen most fogom tesztelni az egyetlen valamelyest autentikusnak mondható túratáskát a Kawasakin. Álló helyzetben még nagyon stabilnak tűnt, meglátjuk autópályán, 120-as tempónál mennyire marad stabil... És autentikus:) Ha félrecsúszva fog fityegni és lefegni, nem én leszek aki mosolyogni fog, az is biztos.

Majd idebiggyesztem ezt is, hogyan sikerült az éles teszt.

Szólj hozzá

Backstage