2020. máj 05.

Némi változás - a nagy elvonultságban

írta: Gabe B.
Némi változás - a nagy elvonultságban

Régóta foglalkoztam már ezzel... De ahogy az idő haladt előre, meg is fogalmazódott bennem a dolog. Hogy mi mindenen kellene változtatni, változtatnom. És nem utsó sorban, milyen képet is festegetek magamról... És az mennyire hiteles... Na nem mintha olyan baromi nagy celeb lennék:)

Az első és legfontosabb, hogy túl komolyan vettem magam amikor belecsaptam ebbe az egész blogolósdiba. Persze, mindenki képvisel valamit, aki gondolatokat oszt meg, vagy ír valamit... Legyen az bármi. De nem vehető ez véresen komolyan.

Nem tényközlő médium vagyok, és nem is híradó a világ állásáról. Csak egy ember, aki évek óta írással tölti az idejét, s gondolta, hogy talán akadnak olyanok, akik egy kávé mellett szívesen olvasnak könnyed röffeneteket:) Ennyi, s nem több.

Ez a mostani világ viszont ráébresztett a sz@rságokra is...

Hogy maga a motoros naplója mennyire el van cseszve... És curvára változtatni kell a képen, mert másról ad sugallatot, mint ami vagyok. Ez pedig nagyon nagyon gáz...

Mondanám hogy tükörbe néztem és BAMM, most aztán nagyon tudom ki vagyok, de a frászt! Nem erről van szó. Arról van szó, hogy az Élet átírja a szabályokat, és nem ülök annyit motoron mint amikor a fejemből pattant ki ez a Bloggondolat. És az életem, az életvitelem, az mindennek elmondható, csak éppen egy "motoros naplójának" nem. És ez nagyon nagyon gáz.

De ez az egész már eleve egy anomália volt amit nem igen gondoltam végig... Mert aki motorozik, vagy motoros, az csinálja, és nem ecseteli. Az megy, s megéli a pillanatot, nem szarakszik betűrendbe szedni a történéseket. Én azt szerettem volna leírni, amit valójában meg akartam élni... És ez szánalmas kicsit:) De éppen az a célom, hogy valami jobbat hozzak ki ebből az egészből. Mert még mindig hiszem hogy van értelme, célja, csak nem tudom mi:)

Nem direkt önmarcangolás lesz ez, hidd el:) Csak egy őszinte beszélgetés, amire ezekben a sz@ros időkben qrvára nincs lehetőség... Kiülünk a teraszra egy kávé mellé, társam a HavanClub, és annyi... Jönnek a gondolatok, de a francos "image" blogra nem tehetem fel, mert a "MotorosNaplójába" nem fér bele, mert egész más a kép... De én csináltam. Én csesztem el a képet, hogy aztán már a saját blogomban idegen legyek... Mert túl komolyan vettem...

Eszem ágában sincs búcsúzni, eszem ágában sincs a nevet megváltoztatni, mert a saját magam értékrendje szerint, motorosnak gondolom magam. Éppen úgy, mint egy WildHog - bízom benne hogy lesz aki érti ezt a metaforát:) És éppen ez a lényeg. Ebben benne van minden.

Van két gyerkőcöm, akik sok sok év önismeret után úgy ki tudnak akasztani, hogy csak zeng a ház! Sz@r szülő lennék? Lehet. Elcsesztem? Még az is a pakliban. De ez van, és hajlandó vagyok szembe nézni vele. Mert csak így lehet. Szarból várat emelni, sosem lehetett... csak azért, hogy egy "brand" életben maradjon, jelen esetben egy Blog címe. Nem. Ezt nullára kell radírozni, hogy lehessen valami jobb alapot rápakolni. Ezért vagyok most itt. Megint:)

Dehogy fogok okosságokat mondani. És nem fogom azt hangoztatni hogy a Nagy Motorosok most mit hogyan tesznek... Mert nem vagyok az! Ez a legfontosabb mondandó elsőre. Tisztába tenni, hogy nem vagyok ősrockker, sem pedig ŐsMotoros, aki kétkeréken szelte át Európát. Szívesen lettem volna, de ahhoz kellett volna egy jó brigád is, akikkel együtt nőjük ki a biciklit, és ülünk át a Simsonra, vagy a Rometre:) De nem. Ezek kimaradtak. Csak a saját kis álmom volt, hogy motorozzak, és motoros legyek... De hogy ez mit is jelent???

Vany egy motorom, amit imádok... De ettől már motoros is vagyok??? Nem. Ma, sok sok motor porosodik a garázsban. Mert vannak akik komolyan veszik a korlátozást, és nem mozdulnak ki. Na meg vannak a besz@rik. Akik csak az ejnyebejnye miatt kushadnak otthon. Tudom, tudom. Az érdekel, én melyikbe tartozom. Nos, én munkába használom jelenleg. De hétvégén nem megyek el körútra ahogyan terveztem. Mert besz@ri vagyok, és nem vagyok kíváncsi a benzinkutas "Te mi a f@szé' nem vagy odahaza" tekintetére.

Szóval mindennek több vetülete van... De hol is tartottam... Fontos még?

Tervezem hogy más leszek... Nem a blog, az marad a Motoros Naplója. De a Motoros a blog mögött, más lesz. Hús és vér emberré avanzsálódok, telis tele elcseszett hibákkal, mert ennyire semmit sem szabad komolyan venni, mint ahogy én tettem ezt a saját blog-teremtményemmel, csak mert volt néhány sikeres írásom... Sikeres... Sz@rt. Csak kattintásvadász volt... Mert olvasottságot akartam... De tényleg ez kell? Nektek? Akik olvastok, blogot olvasnak, akkor is minőségi tartalomra vágytok, ha az "csak egy szaros" blog... Nos ha minőséget nem, őszinteséget érdemeltek. Vagy legalább hitelességet.

Drága kedves Követők!

Hálás vagyok azért, hogy eljutottatok idáig. Komolyan, minden tiszteletem, és köszönet. Talán csalódás lesz, talán felüdülés, egy új hangnem. Vagy nem. Az is benne van hogy csalódást okozok, de az is hogy jól eső érzéssel fut majd át olykor egy egy gondolat mentén, hogy nem is vagyunk egyedül:)

Ez az írás most tele lehet helyesírási hibákkal, hiszen nem olvastam át, csak leírtam. Úgy ahogy van:) Kamáztam, átolvastam, nem tudom anélkül kitenni:) ez kényszeresség:)

A motoros fogalmát viszont még ecsetelni fogom... Eccer... Később... Mert sokkal többen motoroznak az utakon, mint ahány Motoros van valójában...

Szólj hozzá